نشست بررسی اراضی موقوفه سطح...

نشست بررسی اراضی موقوفه سطح...

نشستی در راستای مدیریت هماهنگ شهری و به منظور هماهنگی فی ما بین شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص اراضی موقوفه سطح شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد، نشستی در راستای مدیریت هماهنگ شهری و به منظور هماهنگی فی ما بین شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص اراضی موقوفه سطح شهر برگزار شد.

این نشست که با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، رئیس اداره اوقاف شهرستان یزد، مدیران مناطق دو و سه شهرداری و کارشناسان مربوطه در دفتر معاونت شهرسازی و معماری تشکیل شد، مجتبی فرهمند معاون شهرسازی و معماری به اهمیت اراضی موقوفه و لزوم بهره­ برداری از آن ها در راستای ارتقاء کیفیت شهر و رفاه شهروندان همراه با تامین نیت واقفین تاکید نمود.

وی افزود: اراضی موقوفه با وجود پتانسیل خوب درصورت عدم مدیریت صحیح، به یک معضل برای شهر و ساکنین تبدیل خواهد شد و لذا تشکیل یک کارگروه در راستای ارائه نحوه بهره­ برداری از اراضی موقوفه ضرورت دارد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین زارع زاده مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان نیز بر آمادگی آن اداره جهت هماهنگی و همکاری با شهرداری تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات