آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ مبارزات کشور ایران به شمار می رود

سردار جانباز و فرمانده ۸ سال دفاع مقدس در سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ مبارزات کشور ایران به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سعید اردستانی" با بیان این مطلب اظهار کرد: نوجوانان بسیجی همچون شهید بهنام محمدی و  شهید محمد حسین فهمیده حماسه آفریده اند که سال ها باید در دانشگاه های جهان تدریس شود.

وی با استناد به جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) که فرمود، "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، افزود: با اقداماتی که دشمن و استکبار جهانی انجام داده بودند، هیچ چیزی جز لطف خدا در آزاد سازی خرمشهر نقش نداشت و این عملیات سمبل مقاومت هشت سال دفاع مقدس ملت ایران علیه جبهه کفر بود که هیمنه دشمن را فروریخت.

وی اظهار داشت: امروز نیز در برابر فتنه گری دشمنان و در جنگ اقتصادی با مقاومت و پایداری پیروز خواهیم شد و این درس را از فتح خرمشهر به خوبی آموخته ایم .
اردستانی با اشاره به اینکه سوم خرداد از ایام الهی است که باعث شد ملت ایران به عزت و عظمت دست یابد و دشمنان را مایوس کنند، تصریح کرد: در عملیات آزاد سازی خرمشهر، ایرانیان ثابت کردند پای آرمان و ارزش های انقلاب ایستاده اند .
این سردار جانباز در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی برای یادآوری خاطرات و افتخارات رزمندگان اسلام در آن دوران و گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات