مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب؛ آمادگی عبور از پیک ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت در جلسه مشترک مدیران عامل، معاونان و کارشناسان شرکت برق منطقه ای غرب و شرکت های توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، کردستان و ایلام به منظور ایجاد آمادگی برای گذر از پیک بار تابستان سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: پایداری شبکه و تداوم برق رسانی به هموطنان در غرب کشور حائز اهمیت است.

وی افزود: تلاش می شود بر اساس اولویت ها و حساسیت های موجود در شبکه برق، نسبت به اجرا و بهره برداری از پروژه های ظرفیت ساز در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام قبل از پیک بار اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب به سیاست های وزارتخانه، اقدامات و پیش نیازهای لازم با اولویت بندی دقیق پروژه ها و هماهنگی لازم بین شرکت برق منطقه ای غرب و شرکت های توزیع سه استان تحت پوشش، اشاره و عنوان کرد: منابع مالی باید طوری هزینه شود که اثربخشی لازم را داشته باشد و بتوانیم به طور جدی مدیریت مصرف انرژی را دنبال کنیم.

مهندس اسدی در ادامه گفت: همه این اقدامات با حمایت وزارت نیرو و شرکت توانیر و همکاری شرکت های توزیع استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام انجام می شود.

وی بیان با بیان اینکه در شبکه انتقال و فوق توزیع منطقه برای پیک ۹۸ آمادگی لازم وجود خواهد داشت، گفت: هرچند نگرانی هایی در زمینه تولید برق مورد نیاز کشور وجود دارد، امید است با هماهنگی و همدلی و مدیریت مصرف به سمت عرضه و تقاضا و مدیریت بار صنایع در منطقه، بتوانیم از پیک بار ۹۸ به خوبی و بدون خاموشی عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب در پایان، با اشاره به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته برای پایداری شبکه برق در حوزه تحت سرپرستی در سه  استان کرمانشاه، کردستان و ایلام، بیان کرد: اقدامات موثری که در دست اقدام داریم باید با سرعت بیشتری پیگیری شوند تا ان شاءالله با افزایش قابلیت اطمینان و افزایش ظرفیت تولید، انتقال و توزیع شاهد هیچ گونه خاموشی در شبکه نباشیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران عامل و نمایندگان شرکت های توزیع استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام و همچنین معاونان و مدیران شرکت برق منطقه ای غرب به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات زیربنایی انجام شده و پیشنهادهای فنی برای آماده سازی شبکه در منطقه در راستای گذر از پیک بار تابستان ۹۸ پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات