بهره مندی ۲۰۰۰ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی

بهره مندی ۲۰۰۰ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از حفر و تجهیزچاه شماره ۲ و اجرای خط انتقال آب در روستای قلمی خبر داد و گفت: با این اقدام نزدیک به ۲۰۰۰نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان قاسم محمدنژاد با اعلام خبر فوق، افزود: چاه شماره ۲ روستای قلمی و خط انتقال آب از چاه شماره ۲ تا مخزن ۳۰۰ متر مکعبی شهرک صنعتی مینودشت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: حفر و لوله گذاری چاه عمیق، ساختمان سر چاهی، حصارکشی و محوطه سازی، تجهیز چاه و نیز خط انتقال آب به طول ۲.۳ کیلومتر از اقداماتی بود که برای تامین آب شرب پایدار پروژه آبرسانی مجتمع چهل چای از توابع شهرستان مینودشت انجام شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اعتبار این طرح را معادل ۱۴۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با فعالیت های انجام شده، حدود ۱۵ لیتر بر ثانیه به تامین آب مجتمع چهل چای اضافه شد.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ۵۸ روستای شهرستان مینودشت را تحت پوشش دارد که ۱۲۲۹۸ مشترک با ۴۱۰۵۸ نفر جمعیت نیز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات