امسال، سال بهره برداری از تیم جوان شهرداری تبریز است

امسال، سال بهره برداری از تیم جوان شهرداری تبریز است

حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در فصل تازه به تمام رسیده لیگ یک کشور امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با بیان مطلب فوق، گفت: از رفتن فرشاد بیابانی به تیم گل گهر سیرجان خوشحالم و خوشحالی من از این بابت است که فرشاد یکی از استعدادهای ناب فوتبال تبریز و بازیکن جوانان و امید خودم در باشگاه شهرداری بود و حالا یک مسیر دیگر برای پیشرفت او باز شده است.

وی افزود: او با تلاش و ممارست خود، خیلی زود پله های ترقی را طی کرد و به سطح اول فوتبال کشور و لیگ برتر رسید که به واقع هم از بعد فنی و هم از بعد اخلاقی لیاقت آن را داشت.

جعفری عنوان کرد: من برای این بازیکن جوان و بومی در تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان آرزوی موفقیت دارم اما من از این بابت ناراحت هستم که چرا تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی نسبت به این بازیکن مستعد و شاخص بی توجه بودند.

وی ادامه داد: سالها طول می کشد تا استعداد نابی مثل فرشاد بیابانی در فوتبال تبریز بدرخشد و من نمی دانم چرا باید پدیده امسال فوتبال لیگ یک و تبریز در میان غفلت لیگ برتری های شهر خودمان، توسط سیرجانی ها صید شود! حضور او در تیم تراکتورسازی تبریز من را به عنوان مربی چند سال اخیر او، بسیار راضی تر می کرد.

سرمربی جوان تیم شهرداری تبریز که توانست تنها سهمیه فوتبال استان در رقابت های لیگ یک را حفظ کند، یادآور شد: برای پرورش جوانان مستعد بومی شهرداری تبریز به واقع خون دل خوردیم اما به راحتی آب خوردن، همین بازیکنان را یکی یکی از دست می دهیم. در فصل قبل لیگ یک به غیر از بیابانی، حداقل شش بازیکن جوان و پدیده دیگر در تیم فوتبال شهرداری شکوفا شدند که اگر تعلل کنیم، این پدیده ها نیز صید دیگر تیم های رقیب می شوند .

او در پاسخ به این سئوال که آینده تیم فوتبال شهرداری تبریز چه می شود، گفت: از وضعیت و آینده تیم فوتبال شهرداری بی خبر هستم. ما برای ساختن تیمی جوان و بومی و کم هزینه بسیار سختی کشیدیم و امسال که سال بهره برداری از تیم جوان شهرداری است، متاسفانه خیلی ها به خواب زمستانی رفته اند و بازیکنان مستعد شهرداری تبریز یکی یکی از تیم جدا می شوند.

جعفری عنوان کرد: نمی دانم چرا هزینه یک و نیم میلیاردی برای تیم فوتبال لیگ یکی شهرداری تبریز اینقدر سنگین است که مسئولان به فکر فروش امتیاز تیم هستند! اگر این تیم درست هدایت شود، در عرض دو، سه سال تمام هزینه های انجام شده با فروش بازیکن برگشت داده می شود.

وی افزود: شهر تبریز به همان اندازه ای که به تیم تراکتورسازی نیاز دارد، به وجود تیمی همانند شهرداری تبریز نیز نیازمند است. تیمی که محل جولان جوانان بومی و با استعداد شهر برای رسیدن به مدارج بالای فوتبال است. مدیران و متولیان فوتبال و در راس آن، هیئت فوتبال استان در قبال آینده جوانان این شهر مسئول هستند .

سرمربی فصل قبل تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص شرایط فعلی خود، گفت: پیشنهادات خوبی از یک تیم لیگ یکی و یک تیم دسته دومی داشتم اما به خاطر شرایط شغلی ام که کارمند شهرداری تبریز هستم، از حضور در این تیم ها عذرخواهی کردم. من بیشتر دوست دارم داشته های فنی و تجربی ام را برای ارتقای سطح فوتبال جوانان مستعد شهر خودم خرج کنم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات