شهرداری به اکثریت قریب به اتفاق نامه‌های کمیسیون بهداشت شورا پاسخ داده است

شهرداری به اکثریت قریب به اتفاق نامه‌های کمیسیون بهداشت شورا پاسخ داده است

شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان به اکثریت قریب به اتفاق نامه‌های رسیده شده از کمیسیون بهداشت شورا پاسخ و یا ترتیب اثر داده است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در نشست عمومی صبح امروز شورای اسلامی شهر کرمان که به بررسی و اخذ تصمیم در مورد استعفا نامه خانم ماه بانو معصوم‌زاده، تصویب نهایی مصوبات کمیسیون‌ها و بررسی و اخذ تصمیم در مورد چند نامه رسیده به شورا اختصاص داشت، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی (ع) با ارائه مستندات افزود: از ۲۹ نامه‌ای که به گفته‌ی خانم معصوم‌زاده از کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمان به شهرداری رسیده و پاسخ داده نشده است، طبق مستندات که به شورا و اصحاب رسانه تقدیم می‌کنم، ۲۸ نامه پیگیری و در صورت نیاز پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: از ۲۹ نامه ‌ی مذکور، ۶ فقره متعلق به شورای گذشته بوده است و ۵ فقره هم با عنوان «جهت اطلاع شهرداری» بوده که رونوشت آنها موجود است.

وی با بیان اینکه به ۶ فقره نامه هم طبق مستندات پاسخ داده شده است، خاطرنشان کرد: ۱۱  فقره نامه دیگر هم پیگیری و پاسخ دهی شده است که برخی از آنها مثل جمع آوری خاک و نخاله، کار روزانه شهرداری است که انجام می‌شود و نیاز به پاسخ هم نبوده است.

عالم‌زاده تصریح کرد: فقط به یک فقره نامه که در خصوص ضوابط پارک سالمندان بوده، پاسخ داده نشده است که از این بابت عذرخواهی می کنم، اما در آن نامه هم خواسته شده که ضوابط پارک سالمندان به این کمیسیون فرستاده شود که اگر پیرو نامه هم نامه‌ای فرستاده می‌شد، به آن پاسخ داده می‌شد.

شهردار کرمان گفت: شهرداری و پرسنل زحمت‌کش ما در شهرداری در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و نمی‌کند.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shoraeslamishahr.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات