احداث باند دوچرخه سوار / تجهیز اتاق فرمان کنترل ترافیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، احمد گوران رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مرکز استان در گفت و گویی با اشاره به برنامه ریزی و مطالعات صورت گرفته در جهت سلامت شهر ؛ سلامت شهروندان و روان سازی ترافیک اظهار داشت: احداث باند دوچرخه سوار در راستای توجه به مطالبات شهروندی در بافت مرکزی شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: طبق مطالعات انجام شده ، این باند در خیابان های قارن ،انقلاب ، فرهنگ ، بلوار پاسداران ، بلوار امام رضا و بلوار فرح آباد راه اندازی خواهد شد.

گوران به جذب سرمایه گذار در این پروژه اشاره کرده و ادامه داد: در این زمینه سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری آماده همکاری با سرمایه گذاران است.

این مسئول گفت: در این پروژه ایستگاه های کرایه دوچرخه در نقاط مختلف و برای رفاه حال شهروندان نیز پیش بینی شده است.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری به ۴۰وجود  پارکینگ در سطح شهر اشاره کرده و اظهار داشت:در راستای اجرای عدالت اجتماعی برای شهروندان، در خیابان های مرکزی شهر پارکبان ها در حال فعالیت هستند و همشهریان نیز همکاری لازم را با آنان دارند.

گوران خط کشی معابر را از پروژه های در حال اجرای سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل عنوان کرد و افزود: این پروژه با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور  در خیابان های هسته مرکزی شهر عملیاتی می شود.

وی در ادامه به اتاق فرمان کنترل ترافیک اشاره کرده و گفت: تجهیز این اتاق در راستای بهره وری بیشتر نیز از اقدامات آتی سازمان خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد:آموزش و فرهنگ سازی در جهت  استفاده شهروندان از وسائل حمل و نقل عمومی و نیز محدودیت در تردد خودروها به بافت مرکزی شهر در راستای روان سازی ترافیک و سهولت عبور ومرور شهروندان اجرایی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات