آغاز طرح نقدی نوسازی تاکسی های فرسوده درون شهری

آغاز طرح نقدی نوسازی تاکسی های فرسوده درون شهری

مالکین تاکسی های مدل ۸۷ به پایین برای نوسازی تاکسی های خود به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک مراجعه نمایند.
حجت اله مرادی سرپرست سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در رابطه با خبر فوق گفت: مالکان خودروهای تاکسی فرسوده می‌توانند با استفاده از طرح ملی نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سال ۹۸ برای تعویض تاکسی فرسوده خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: مرحله نخست طرح نوسازی تاکسی های فرسوده همزمان با سراسر کشور، در اراک نیز آغاز شده و در این مرحله از واگذاری به صورت نقدی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به قیمت تاکسی‌های نو که در این طرح ارایه شده، افزود: در مرحله نخست طرح نوسازی ناوگان تاکسی، خودروی سمند با قیمت ۷۸ میلیون تومان (نقد) و خودرو پژو با قیمت ۶۶ میلیون تومان (نقد) در نظر گرفته شده است.
مرادی با اشاره به شرایط اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تصریح کرد: رانندگان تاکسی مدل ۸۷ به پایین برای نوسازی تاکسی خود می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود و خودرو جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک مراجعه نمایند .
وی گفت: در شهر اراک ۲۴۲۰ دستگاه تاکسی تردد می‌کند که بیش از ۱۰۰۰دستگاه آن فرسوده بوده که باید از سیستم حمل و نقل عمومی خارج شود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات