در راستای رونق تولید راهکارهای تامین آب شهرستان خاتم بررسی شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به این که ایجاد اشتغال درمناطق محروم در کنار دیگر مزیت ها می تواند مانع مهاجرت به شهرها شود، گفت: شهرستان خاتم یکی از مناطق محروم استان یزد است که باید اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد،«محمدمهدی جوادیان زاده» در جلسه ای با حضور فرماندارخاتم به منظور بررسی تامین آب واحدهای تولیدی شهرستان خاتم برگزارشد، با بیان این که رونق تولید در مناطق محروم بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: شهرستان خاتم یکی از مناطق محروم استان یزد است که باید اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که ایجاد اشتغال درمناطق محروم در کنار دیگر مزیت ها می تواند مانع مهاجرت به شهرها شود، افزود: بنابراین با تحقق رونق تولید بویژه در مناطق محروم می توان رفاه مردم را افزایش داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که باید زمینه حضور فعالان اقتصادی در خاتم فراهم شود، گفت: آب شرط اساسی برای ایجاد اشتغال پایدار در خاتم است که در این راستا راهکارهای تامین آب در این منطقه با توجه به خشکسالی های اخیر بررسی شده است.

گفتنی است: در این جلسه مقرر شد فعالیت کلیه تاسیساتی که در شهرستان خاتم در گذشته انجام شده است مورد بررسی قرار گیرد تا با توجه به منابع آبی موجود تصمیماتی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال در خاتم اتخاذ گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات