مهندس مهدلوشهردار زرند: نگاه ما به ورزش ویک نگاه توسعه ای ، گسترش اخلاق مداری و تربیت قهرمانانه است

مهندس مهدلوشهردار زرند: نگاه ما به ورزش ویک نگاه توسعه ای ، گسترش اخلاق مداری و تربیت قهرمانانه است

اعضای تیمهای والیبال بانوان شهرداری زرند بعد از قهرمانی در دو لیگ برتر و دسته یک شهرستان زرند با محمد رضا مهدلو شهردار زرند دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو شهردار زرند در این دیدار از ورزش به عنوان یکی اصلی ترین نیاز انسانها نام برد وگفت : برای داشتن یک جامعه ایدآل این جامعه باید در همه زمینه های فرهنگی ،ورزشی و اقتصادی رشد نماید .

منتخب شورای شهر زرند در ادامه گفت: نگاه ما به ورزش توسعه و گسترش اخلاق مداری و تربیت قهرمانان همراه با روحیه پهلوانی است و بر این باوری هستیم که فرهنگ و ورزش از یکدیگر جدا نبوده.

مهندس مهدلو افزود: ورزش در همه مقاطع بالاخص ورزش بانوان جهت حل مشکل اوقات فراغت این قشر و ارتقاء‌ سلامت روحی و روانی و جسمی بانوان امری اساسی و مورد اهمیت تمامی مسوولین می باشد و در این زمینه آمادگی همکاری با ورزشکاران می باشیم .

وی با اعلام اینکه به اعتقاد ما جامعه ای میتواند مسیر رشد و تعالی را به درستی بپیماید که شهروندان آن از شادابی،نشاط و سلامت روح و جسم برخوردار باشند اظهار داشت: کلیه ورزشکاران باید در راستا بالا بردن نشاط جمعی شهروندان تلاش نمایند .

شایان ذکر است در این دیار شهردار زرند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ورزشکاران تیم والیبال شهرداری تجلیل کرد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات