هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی رامیان در اردیبهشت ماه بالغ بر ۲۵۶میلیون ریال بوده است

هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی رامیان در اردیبهشت ماه بالغ بر ۲۵۶میلیون ریال بوده است

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رامیان هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی این شهرستان در اردیبهشت ماه را بالغ بر ۲۵۶میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان رضا حاجیلری با اعلام خبر فوق، افزود: در این مدت رفع شکستگی ۶۷ مورد خط انتقال و شبکه توزیع با هزینه ای حدود ۳۴ میلیون ریال انجام شده است.

وی هزینه تعمیر و تعویض الکتروپمپ شناور را در یک ماه گذشته ۱۰۵ میلیون ریال ارزیابی کرد و گفت: در این مدت ۱۰ مورد تابلو برق با هزینه ای معادل ۱۷۵۰۰ میلیون ریال تعمیر شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامیان ضمن اشاره به تعمیر یک مورد پمپ سطحی با هزینه ای معادل ۱۵ میلیون ریال در ماه گذشته، اظهار کرد: در مدت مشابه ۱۸۵ متر توسعه و تعویض شبکه توزیع با هزینه ای حدود ۲۸ میلیون ریال انجام شد.

وی تعمیر اینورتر، خرید اتصالات برای تعمیرات، تعمیر حوضچه های شیرآلات را از دیگر اقدامات امور آبفار شهرستان رامیان در ماهی که گذشت اعلام کرد و گفت: : خدمت رسانی روستایی و رفع محرومیت از اولویت های این دولت است.

حاجیلری در خاتمه تعداد روستاهای تحت پوشش را ۵۶ روستا برشمرد و اظهار کرد: ۱۵۵۱۷ مشترک با ۵۲۹۲۱ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات