نیروی انتظامی زمینه ارتقای خدمات شایسته را برای شهروندان فراهم می‌کند

نیروی انتظامی زمینه ارتقای خدمات شایسته را برای شهروندان فراهم می‌کند

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ در جلسه تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی تبریز به جهت ساماندهی خودروهای مسافرکش در مسیر دروازه به زیر پل کابلی، اظهار کرد: با اجرای طرح پارک سوار در زیر پل کابلی و هدایت خودروهای بین شهری و مسافران محترم برون شهری اهر، ورزقان، هشترود، هریس و... برای تامین آرامش بیشتر برای شهروندان و مسافران وهمچنین ایجاد نظم و قانون مداری نیاز به حضور نیروی انتظامی داریم.

وی ادامه داد: حضور نیروی انتظامی زمینه ارتقای خدمات شایسته و مطلوب را برای شهروندان فراهم می آورد و خوشبخانه در پیشبرد این طرح، تعامل وهمکاری بین سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و نیروی انتظامی به شکل بسیار مطلوبی صورت گرفت .

عملکرد پلیس و شهرداری، لازم و ملزم یکدیگر است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار کرد: توسعه مطلوب شهر با وجود شاخص امنیت، بهتر محقق می‌شود و مجموعه مدیریت شهرداری، آمادگی همکاری و افزایش تعاملات را در این زمینه دارد .

در این جلسه فرمانده انتظامی تبریز نیز با اشاره به اینکه شهرداری در بسترسازی فضای شهر و ایجاد زیرساخت ها برای کاهش جرایم نقش اساسی دارد، گفت: تعامل شهرداری با پلیس، زمینه ارتقای خدمات شایسته و مطلوب را برای شهروندان فراهم می آورد .

وی افزود: عملکرد پلیس و شهرداری، لازم و ملزم یکدیگر بوده و هدف هر دو، برقراری نظم و آرامش در شهر است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات