تجهیز پارک های درون محله ای...

تجهیز پارک های درون محله ای...

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از ایمن سازی و تجهیز نُه پارک درون محله ای سطح منطقه به وسایل بازی کودکان با اعتباری بالغ بر سی و هفت میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری یزد، علیرضا مشایخی مدیر منطقه از ایمن سازی و تجهیز پارک های درون محله ای سطح منطقه به وسایل بازی کودکان با اعتباری بالغ بر سی و هفت میلیارد ریال خبر داد و گفت : این پروژه تا پایان هفته جاری به پایان می رسد.

وی با اشاره به این که عملیات ایمن سازی و نصب وسایل بازی در نُه پارک سطح منطقه به زودی به اتمام می رسد،گفت: نصب وسایل بازی کودکان در پارک ها و بوستان ها و فضاهای سبز شهری باعث ایجاد هیجان و نشاط در شهر و بوجود آمدن محیطی شاد، زیبا و ایمن جهت بازی کودکان می شود.

مشایخی در ادامه، آسودگی خاطر خانواده ها به هنگام بازی کودکان و نونهالان در فضای پارک ها و حفظ ایمنی و تامین سلامتی خانواده ها، خصوصاً فرزندان شهروندان را مورد اهمیت شمرد و بیان کرد: اجرای عملیات بهسازی زمین بازی کودکان با استفاده از کف پوش های استاندارد برای استفاده بدون حادثه شهروندان کودک و خردسال، از اهم مواردی به شمار می آید که شهرداری منطقه چهار برای این هدف همت مضاعفی بکار بسته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات