مراسم تکریم و معارفه مدیر امور منابع آب دماوند برگزار شد

با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت و پرسنل امور منابع آب دماوند مراسم تکریم و معارفه مدیر این امور برگزار و از زحمات یکساله "منصورمردانی" مدیر پیشین این امور تقدیر و "مصطفی عباسی" مدیر امور آب فیروزکوه با حفظ سمت به عنوان سرپرست امور منابع آب دماوند منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمدعلی قربانیان" معاونت حفاظت و بهره برداری با اشاره به اینکه ارزش املاک در چند سال اخیر سبب شده است تا متصرفان نسبت به تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها اقدام نمایند گفت: همین امر باعث شده تا نگاه  ویژه ای به  موضوع حریم و بستر رودخانه ها داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف می بایست در اسرع وقت نیروی کارشناسی مورد نیاز در امور تامین گردد.

وی در ادامه افزود: تکریم ارباب رجوع از محورها و موضوعات اصلی شرکت آب منطقه ای تهران است و می بایست با اهتمام جدی در حوزه کاری و انگیزه مضاعف نسبت به گذشته در پیشرفت اهداف سازمانی شرکت همکاری داشته باشیم.

در ادامه "منصور مردانی" مدیر پیشین این امور  با اشاره به اینکه در یکسالی که گذشت همکاران امور همچون اعضا یک خانواده بودند و موفقیت های سال ۹۷ مرهون زحمات یکایک پرسنل امور است، افزود: امور منابع آب دماوند از ساختار و اصول خوبی برخوردار است که در صورت رفع کمبود نیروی انسانی در بخش آب های سطحی می توان این امور را  به عنوان یکی از  بهترین امورها در سطح استان برشمرد.

در پایان این مراسم همچنین "مصطفی عباسی" سرپرست جدید امور آب دماوند خود را از پیکره امور دانست و اظهار امیدواری کرد: همکاران روند مساعدت خود را همچون گذشته ادامه داده تا اقدامات شایسته صورت گیرد.

گفتنی است، پرسنل امور به پاس زحمات بی وقفه "منصورمردانی" از وی با ارائه لوح تقدیر کردند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات