ارتباط ویدئو کنفرانس ستاد شرکت توزیع نیروی برق جنوب ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مدیر عامل این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس با امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان رودبار جنوب در جلسه شورای اداری که در محل مدیریت برق شهرستان تشکیل شده بود، شرکت و گفتگو نمود.
مهدوی نیا در این نشست ضمن تاکید بر مصرف بهینه برق بیان نمود: از آنجایی که برق زیر ساخت همه زیر ساخت های توسعه می باشد،بایستی در مصرف صحیح آن کوشا باشیم و با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما مشترکین باید بیش از پیش درست مصرف کردن برق را رعایت نمایند.
وی ضمن تشکر از اداراتی که سال گذشته در پیک مصرف برق سرآمد بودند، خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه اجرایی بایستی در زمینه مصرف بهینه برق پیشرو و سرلوحه مردم باشند تا بتوانیم امسال به بهترین نحو از پیک بار عبور نمائیم و مردم دچار سختی ناشی از خاموشی برق نشوند.
مهدوی نیا در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در مناطق رودبار جنوب سال های گذشته تنها دو پست فوق توزیع داشتیم که منجر به افت ولتاژ در این مناطق شده بود اما خوشبختانه هم اکنون چهار پست فوق توزیع نصب گردیده و همچنین در بخش زهکلوت نیز با کمک برق منطقه ای برنامه هایی در دست اقدام داریم و امید است که بتوانیم افت ولتاژ این مناطق را به حداقل مقدار ممکن برسانیم.
وی افزود: نصب ترانسفورماتور و پست فشار متوسط، مقاوم سازی و گابیون بندی و بتن ریزی پای تیر های برق همگی جز کارهای بسیار خوبی بوده است که در مناطق رودبار جنوب انجام شده است.
مهدوی نیا به حذف قبوض کاغذی برق اشاره نمود و گفت: این اقدام در راستای کاهش هزینه ها انجام می شود و لازم به ذکر است که یکی از اهداف اصلی شرکت برق جنوب کرمان "عدم مراجعه حضوری مشترکین" می باشد به گونه ای که مشترک در هر مکان و هر ساعتی از شبانه روز باشد بتواند به صورت غیر حضوری از امکانات و خدمات شرکت استفاده نماید.
در این نشست امام جمعه این شهرستان ضمن تشکر از زحمات ارزنده شرکت برق جنوب بیان کرد: از وظایف مهم روحانیون می باشد که در مناسبت های مختلف در خصوص مدیریت مصرف برق توضیحاتی ارائه دهند و ارزش واقعی برق را به مردم نشان دهند.
فرماندار این شهرستان نیز به پروژه توسعه فیدر جدید که از پست فوق توزیع سرخ قلعه شهرستان قلعه گنج تغذیه می شود اشاره نمود و گفت:  با اجرای این پروژه که تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد نزدیک به ۴۰ روستا رفع افت ولتاژ خواهند شد.
وی همچنین بیان داشت: ادارات ملزم به رعایت همکاری با امور برق شهرستان رودبار جنوب در استفاده صحیح از برق می باشند و ادارت بایستی پس از پایان وقت اداری برق غیر ضروری خود را خاموش نمایند که امکان تامین برق مردم فراهم شود.
منصور خانه گیر افزود: سال گذشته نزدیک به دو میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان رودبار جنوب را در حوزه برق استفاده نمودیم و امیدوار هستیم امسال نیز بتوانیم اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دهیم.
لازم به توضیح است که ارتباط ویدئو کنفرانس ستاد شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با ۱۶ مدیریت برق شهرستان تحت پوشش شرکت اخیرا برقرار شده است.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات