تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی بندرترکمن و گمیشان در ماه گذشته  ۱۱۰ میلیون ریال هزینه داشت

تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی بندرترکمن و گمیشان در ماه گذشته ۱۱۰ میلیون ریال هزینه داشت

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرترکمن و گمیشان گفت: تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی این شهرستان ۱۱۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن طیبی با اعلام خبر فوق، افزود: برای رفع شکستگی خط انتقال محله بناور سیمین شهر ۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: با رفع شکستگی این خط انتقال که در مجاورت پل قدیمی سیمین شهر قرار دارد، حدود ۲۰۰۰ مشترک که دچار افت فشار و قطعی شده بودند از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرترکمن و گمیشان از پ یگیری و رفع انشعاب غیر مجاز دو مورد در روستاهای خواجه نفس و قرمسه خبر داد و گفت: انشعابات غیرمجاز فرصت برنامه ریزی دقیق را از شرکت آب و فاضلاب روستایی می گیرد زیرا بر اساس تعداد مشترکین، احداث مخازن آب، اصلاح شبکه، ترمیم، لایروبی و دیگر عملیات های اجرایی انجام می شود لذا عملکرد مشترکان غیرمجاز برنامه های شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی در خاتمه به تعویض پمپ شناور چاه شماره ۱ مجتمع ترکمن اشاره کرد و یادآور شد: تعویض پمپ شناور نیز حدود ۵۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات