‍ آماده باش آتش‌نشانی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس

‍ آماده باش نیروهای آتش‌نشانی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آماده باش پرسنل سازمان آتش‌نشانی در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری گفت: نیروهای آتش نشانی کرمان با استقرار در مسیر راهپیمایی روز قدس، تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، آتش‌نشانان، دهم خرداد ماه سال جاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را برعهده خواهند داشت، افزود: تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان راهپیمایی روز قدس و همچنین مراسم روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد اندیشیده شده است.

عسکری تصریح کرد: علاوه بر آماده باش کامل آتش‌نشانان و استقرار خودروهای اطفاء حریق و امداد و نجات، موتور سیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفاء حریق با گشت‌زنی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس و نیز در مراسم روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد، در تامین ایمنی شهروندان تلاش می کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای، خونسردی خود را حفظ کرده، از محل حادثه فاصله بگیرند و با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه مطلع کنند .

وی در پایان گفت: پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین ، همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خداجوی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید amadebashatashneshansabghadr.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات