به مناسبت روز قدس

به مناسبت روز قدس

پیام فرهام زاهد، عضو شورای اسلامی شهر رشت
به مناسبت روز قدس
به مناسبت روز قدس
بسم الله الرحمن الرحیم

داد کن، از همّت مردم بترس

نیم‌ شب از بانگ تظلّم بترس

"نظامی"


به سبب هوشمندی و پیش بینی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ از همه ی مسلمانان خواست تا با هر سلیقه و تعددی در برابر درد مشترک جهان اسلام هم فریاد شوند. رخدادی که امروز به نماد مستضعفین و مظلومان جهان اسلام بدل شد.

روز قدس امسال با توجه به حوادث چند وقت اخیر می تواند موجب تحولی فرخنده در مناسبات منطقه شود. روزهایی که ایران اسلامی به سبب زیاده‌خواهی آمریکا و متحدانش مورد ناجوانمردانه‌ترین رفتارها قرار گرفته است.

فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی در ایستادگی در برابر ظلم و حق‌خواهی در کنار مظلومان است.

جمهوری اسلامی ایران همواره بر روی اعتماد مردم استوار است و می تواند با تکیه بر این نعمت از سخت‌ترین بزنگاه‌های تاریخی عبور کند.

با عنایت به فرهنگ ایرانی - اسلامی ما، مساله فلسطین برای ما ابعاد انسانی دارد، همانطور که دخالت های خانمان‌سوز دولت‌های مستکبر در دیگر کشورهای منطقه و جهان برای ما ابعاد انسانی دارد.

در این ایام که بخش بزرگ و قابل انکاری از مشکلات کشور به سبب ایستادگی ما در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان است، بر همه ی ما واجب است تا به وظیفه انسانی و ملی خودمان عمل کنیم و با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر صدای استکبار ستیزی و اتحاد‌مان را به گوش دولت‌مردانی که قصد دارند اتحاد و اعتماد ما به انقلاب را نشانه روند، برسانیم.

اینجانب از همه مردم بزرگوار و شریف رشت دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی روز قدس، همصدا با مردم سراسر کشور بار دیگر به دولت‌های زورگو بفهمانند که ملت ایران ظلمی را که به فلسطین شد هرگز از یاد نخواهند برد و در هر برهه‌ای از تاریخ حامی حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین خواهند بود.

با احترام به مردمان عزیز شهر رشت

فرهام زاهد
عضو شورای اسلامی شهر رشت
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات