شهرداری ساری پیشگام طرح تفکیک زباله از مبداء در مازندران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، عباس رجبی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز استان ، ضمن تاکید بر اجرای دقیق و زمانبندی شده طرح تفکیک زباله از مبداء و لزوم آموزش های لازم به شهروندان در این زمینه ، اظهار داشت:کارشناسان این سازمان فرهنگ سازی و آموزش در ادارات ، سازمان ها ، نهادها و محلات را طی زمانبندی مشخص شده در دستور کار قرار داده و عملیاتی کرده اند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در میان شهرداری های استان پیشگام اجرای پروژه تفکیک زباله از مبداءبوده و با توجه به اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته مانند طرح تفکیک پسماند شهر(تپش) ، همراهی و مشارکت شهروندان در این پروژه افزایش داشته است.

رجبی به ساماندهی مرکز دفن زباله اشاره کرده و گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و ساماندهی مرکز دفن زباله  و آموزش های لازم به کارگران شاغل در این مرکز درجهت  حفظ محیط زیست گام بر می دارد.

این مسئول ، در ادامه به جمع آوری نخاله های ساختمانی اشاره کرده و افزود:طرح ویژه ای تحت عنوان بازوغلتان برای جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی و جلوگیری از آلودگی های محیطی در حال انجام است و استقبال شهروندان از این طرح را در پی داشته است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در پایان با قدردانی از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر از پروژه های این سازمان ،تصریح کرد: با افزایش همراهی و مشارکت شهروندان ، پروژه تفکیک پسماند شهر گسترش بیشتری خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات