اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر  سازمان

اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان

چگونگی پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر ، دستور کار اصلی جلسه بیست و پنجم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان در این نشست پس از توضیحاتی مدیر فنی و مشارکت های حرفه ای و بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره مقرر شد: در صورت گذشت سه ماه از عدم مراجعه مالک به شهرداری جهت اخذ پروانه، مهندس ناظر بتواند اعلام انصراف نموده و ظرفیت نظارت خود را آزاد کند .
در این صورت،  با اعلام سازمان به مالک و شهرداری ناظر جدید در هنگام اخذ پروانه معرفی میشود .همچنین در زمینه نحوه پرداخت به مهندسان ناظر مقرر شد: برای ساختمان های گروه الف که قرارداد آنها دو و نیم سال است پرداختی ناظران در سه مرحله صورت گیرد و برای گروه‌های" ب ، ج  و د" نیز در چهار مرحله حق الزحمه ناظران پرداخت  گردد.
هیئت مدیره سازمان همچنین تصمیم گرفت در صورتی که مالکان تمام حق الزحمه مربوطه را در ابتدای قرارداد خود با سازمان ، به صورت نقدی پرداخت نمایند معادل ۲۰ درصد از کل مبلغ برای آنان تخفیف در نظر گیرد .
در ابتدای جلسه دکتر سالاری رئیس سازمان در باره نشست های انجام شده با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای هماهنگی هرچه بهتر این دو نهاد در ساخت و سازهای روستایی و نیز دیدار با شهردار زارچ در زمینه صدور پروانه ساختمانی ، شناسنامه فنی و ملکی و در صورت لزوم تاسیس دفتر نمایندگی سازمان در شهر زارچ، توضیحاتی داد. گزارشی در مورد هم اندیشی درحوزه آموزش سازمان، بازدید خبرنگاران از فعالیت های سازمان در سطح شهر و تهاتر دو واحد تجاری مجتمع خلیج فارس با سازمان، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بیست و پنجم هیئت مدیره بود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات