بیانیه شهرداری اراک به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه شهرداری اراک به مناسبت روز جهانی قدس

مجموعه شهرداری اراک ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس،آحاد مردم شریف شهر اراک را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت می نماید.

بسمه تعالی
روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشان انقلاب و تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار و حمایت های جانانه و شور انگیز امت های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت باصهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.
روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .
در همین راستا مجموعه شهرداری اراک در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات