کاهش هزینه‌ها و افزایش اقدامات عمرانی حاصل کار شهرداری تبریز در ۱.۵ سال گذشته است

کاهش هزینه‌ها و افزایش اقدامات عمرانی حاصل کار شهرداری تبریز در ۱.۵ سال گذشته است

کریم صادق زاده در حاشیه راهپیمایی امروز مردم تبریز در روز قدس، در گفتگو با خبرنگار شهریار با بیان اینکه قدس باید به دست مسلمانان آزاد شود، اظهار کرد: روز جهانی قدس، امسال با حضور مردم شهید پرور، پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد و مردم ما بار دیگر به امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک گفتند. روز قدس، روز مهمی برای امت اسلامی است و هر سال باشکوه تر از قبل برگزار می شود .

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه شهروندان تبریزی در راهپیمایی امروز، افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند که "فلسطین پاره تن اسلام است" و وظیفه همه ما است که به این فرمایش رهبر عزیزمان لبیک گفته و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم. فریاد بلند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود انزجار و نفرت امت اسلامی را از استکبار جهانی نشان می دهد .

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با اشاره به اقدامات قابل توجه شهرداری تبریز طی یک و نیم سال گذشته، عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و تحریم ها و مشکلات اقتصادی، شهرداری تبریز توانسته در سال ۹۷ اقدامات خوبی نسبت به سال قبل تر انجام دهد. هزینه های جاری شهرداری کاهش یافته و در مقابل، اقدامات عمرانی در شهر افزایش پیدا کرده است که این نشان از تلاش همسو و همگام شهردار و اعضای شورای شهر در جهت خدمت به شهروندان دارد .

وی ادامه داد: برای سال ۹۸ پروژه های بزرگی داریم که با همت ایرج شهین باهر شهردار تبریز عملیاتی می شود. امسال نیز قصد داریم تا هزینه ها را کاهش و کارهای عمرانی را افزایش دهیم که البته نقش شهروندان در این راستا بسیار مهم است.

صادق زاده گفت: دولت برخی از درآمدهای پایدار شهرداری را به دلیل پاره ای از مشکلات قطع کرده است و در این مقطع مهم، پرداخت بموقع عوارض توسط شهروندان می تواند درآمد شهرداری را افزایش دهد. البته از دولت و مجلس هم می خواهیم که شهرداری ها را در جهت رشد و توسعه کارهای عمرانی حمایت کنند.

وی یادآور شد: شهرداری برنامه های خوبی را برای شهر و شهروندان در نظر دارد که از آن جمله می توان به نهضت آسفالت اشاره کرد که مدتی است آغاز شده و پیش بینی می کنیم تا سه ماه آینده ادامه داشته باشد. چند پروژه مسیرگشایی و ایجاد ۳۰ پارک محله ای بخصوص در مناطق کم برخوردار جزو برنامه های عملیاتی است که شهرداری تبریز طی ماه های آینده در دستور کار خود قرار می دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات