بهترین‌های جشنواره فیلم شهر معرفی شدند

بهترین‌های جشنواره فیلم شهر معرفی شدند

www.BanaNews.irبرگزیدگان چهارمین جشنواره فیلم شهر در بخش‌های آثار بلند سینمایی، فیلم‌های بلند و کوتاه مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن، روشنایی‌های شهر و بخش ویدیویی درمراسم پایانی این رویداد سینمایی معرفی شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم شهر،مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم شهر با حضور دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران، جمعی از مدیران شهری و اهالی سینما و رسانه شامگاه یکشنبه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در ابتدای این برنامه که با تاخیری یک ساعته و راس ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد، ابراهیم داروغه زاده پشت تریبون قرار گرفت و گفت:‌ من برای این مراسم یک بیت شعر حفظ کرده بودم که آن را هم فرزاد حسنی در ابتدا خواند. جشنواره فیلم شهر نگاهی به روابط انسان و تکریم آن دارد. ما تا رسیدن به آرمان‌هایمان فاصله داریم، اما با همین نگاه و توجه به ماموریت خودمان که فرهنگ مدیریتی جزئی از آن است می‌توانیم به نتیجه برسیم. در بخش دیگری از این مراسم از سه فیلمساز و تهیه‌کننده تقدیر شد. مجید مجیدی، رسول صدرعاملی و منوچهر محمدی سه هنرمندی بودند که بعد از نمایش «کلیپ» مورد تقدیر قرار گرفتند.

برای این کار امین تارخ، محمدباقر قالیباف، داود رشیدی و احمد مسجدجامعی روی سن رفتند. مجیدی بعد از گرفتن تقدیرنامه خود گفت: با خودم شرط کردم چند کلمه‌ای حرف بزنم. پذیرش این بزرگداشت برایم سخت بود و اگر با برگزارکنندگان این جشنواره رفاقت نداشتم، نمی‌آمدم.

پس از این بخش، برندگان جشنواره اعلام شدند و در بخش آثار بلند سینمایی، تندیس و دیپلم افتخار بهترین اثر، به فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» ساخته «اصغر فرهادی»، «مرهم» به کارگردانی «علیرضا داودنژاد» و «یه حبه قند» اثر سید «رضا میرکریمی» تعلق گرفت. همچنین هیات داوران در این بخش جایزه ویژه خود را به «همایون اسعدیان» برای کارگردانی فیلم «طلا و مس» اهدا کردند.

دیپلم افتخار این بخش به «نگار آذربایجانی» برای فیلم «آینه‌های روبه‌رو» و «بهرام توکلی» برای فیلم «اینجا بدون من» اهدا شد

 

    نظرات