برگزاری هشتمین شب از ویژه برنامه " ۸ مسجد ۸ شب آسمانی" در امام زاده هد...

برگزاری هشتمین شب از ویژه برنامه " ۸ مسجد ۸ شب آسمانی" در امام زاده هد...

به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، بنیاد غدیر استان مرکزی، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه ، آخرین ویژه برنامه " ۸ مسجد ۸ شب آسمانی" با حضور فرماندار اراک و مدیران شهری و استانی در امامزاده هدیه خاتون فیجان برگزار شد.
این مراسم با اجرای قاسمی و سپس تلاوت قرآن توسط جیریایی آغاز شد. در این مراسم بعد از اجرای تواشیح دلنشین گروه کمیل، امام جماعت ضمن خیر مقدم دقایقی در خصوص فضیلت دهه آخر ماه مبارک رمضان سخنرانی کرد. مداحی توسط فراهانی، اهدای لوح و هدیه به روزه اولی ها، انتخاب یک زائر اولی برای اعزام به سفر مشهد مقدس به عنوان سفر اول، قرعه کشی مسابقه کتابخوانی اولین مظلوم روزگار، اهدای جوایز به ۵ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی، و در نهایت برگزاری نماز مغرب و عشا و مراسم افطار از دیگر بخش های این مراسم بود.
قبل از مراسم نیز ویزیت رایگان از مردم منطقه توسط پزشکان هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت. همچنین از یکی از خانواده های معزز شهدا و یکی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توسط مدیران استانی و شهرستانی بازدید به عمل آمد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات