مراسم تفاهم نامه پرواز گردشگری سد چالی دره طرقبه به سد چهچهه کلات...

به گزارش روایط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی مراسم تفاهم نامه پرواز گردشگری سد چالی دره طرقبه به سد چهچهه کلات برگزار گردید.

در ایتدای این جلسه علیرضا طاهری معاون طرح وتوسعه شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ضمن بیان شرایط موقعیتی سدهای چالی دره طرقبه و چهچهه کلات این قرارداد را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بدون اتکا به منابع نفتی دانست.

در ادامه محمد حسین جعفری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نیز با بیان استفاده از ظرفیت کاربری چندگانه سدها این امر را یکی از اصول مهم درزمینه اشتغالزایی با توجه به ظرفیت مناطق واقع شده سدها دانست وی افزود : با توجه به اینکه آب سر منشاء آبادانی در هر منطقه می باشد توسعه اقتصادی و اجتماعی را نیز در راستای همین برنامه دانست.

سپس سید اصغر موسوی تبار فرماندار شهرستان کلات با تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) اظهار امیدواری کرد به برکت این ایام خداوند برکت و باران رحمتش را با عافیت بر استان نازل فرماید.

موسوی تبار افزود همکاری بسیار مطلوب و در خور تقدیر وزارت نیرو و بویژه شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی یکی از شاخصه های موفق در راستای انعقاد این تفاهم نامه برشمرد و افزود با توجه به هوای پاک منطقه کلات شاید بتوان با این تفاهم نامه و جذب سرمایه گذار این منطقه را بعنوان یک قطب گردشگری در شرق کشور ایجاد نمود, که این خود باعث اشتغالزایی در منطقه خواهد گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات