برگزاری همایش دوچرخه سواری به میزبانی شرکت آب منطقه ای یزد

در راستای پویش آسمان آبی، رکاب سبز همایش دوچرخه سواران، به میزبانی شرکت آب منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، اقشار مختلف مردم در همایش دوچرخه سواری که روز پنج شنبه، نهم خردادماه به میزبانی شرکت آب منطقه ای یزد برگزار شد مسیر پارک باغ ملی تا شرکت آب منطقه ای را رکاب زدند.

«محمدمهدی جوادیان زاده» در حاشیه برگزاری این همایش با تاکیدبر لزوم ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه اظهار کرد: استفاده از دوچرخه در عصر کنونی بیش از پیش ضرورت دارد چرا که علاوه بر حفظ سلامتی مردم، هوای پاک و سالمی را برای شهروندان به همراه می آورد.

وی با بیان این که کاهش آلودگی و داشتن هوایی پاک تنها با مشارکت مردم امکان پذیر است، افزود: برگزاری چنین همایش هایی می تواند عامل مهمی در ایجاد این مشارکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، با اشاره به این که از گذشته های دور نیز یزد به شهر دوچرخه ها شهرت داشته است، گفت: این معروفیت به گونه ای است که جلال آل احمد هم در سفر خود به یزد آن را شهر دوچرخه ها نامیده است بنابراین لازم است مردم شهر قنات، قنوت و قناعت همانگونه که قدر آب را می دانند و در راستای ترویج بیش از پیش فرهنگ صرفه جویی می کوشند، برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری نیز تلاشی مضاعف داشته باشند.

گفتنی است: در پایان مسیر به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات