مراسم شبی با قرآن با محوریت؛ ترویج فرهنگ و قرآن در دارالقرآن...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مراسم شبی با قرآن شامگاه چهارشنبه با حضورمدیران و کارکنان صنعت آب وبرق استان و سخنرانی آیت اله خاتمی،نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و اجرای برنامه متنوع فرهنگی در محل سالن همایش‌های دارالقرآن کریم زنجان، برگزار شد.

آیت اله خاتمی، در این مراسم ضمن یادآوری این موضوع که، بایستی با برگزاری برنامه‌ها و مجالس متعدد قرآنی در راستای خارج کردن قرآن کریم از مهجوریت قدم برداریم واظهار داشت:همه دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه فعالیت کنند و دراین راستا قدم بردارند و از شرکت آب منطقه ای زنجان که میزبان این برنامه بود،قدردانی کرد.

وی با اشاره به لزوم گسترش و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه با تربیت نیروهای قرآنی ابراز کرد: همه گیری قرآن کریم بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی را می‌تواند از میان بردارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در برگزار مراسم شبی با قرآن گفت: برگزاری این مراسم با حضور قاری و مبلغ برجسته قرآن می‌تواند برای توسعه فعالیتهای فعالان قرآنی زنجان الگو باشد.

قرائت قرآن کریم توسط حافظ بین المللی قرآن کریم استاد حاج حسن سلیمانی و قاری ممتاز کشوری استاد مهدی میانداری و همچنین اجرای گروه سرود نغمه سرایان دارالقرآن الکریم زنجان که رتبه دوم کشوری را در این سطح به خود اختصاص داده اند، از  دیگر برنامه های این مراسم بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات