بهره برداری از ۲مخزن هوایی ۱۰۰ مترمکعبی روستای یلمه خندان آق قلا و باینال کلاله

بهره برداری از ۲مخزن هوایی ۱۰۰ مترمکعبی روستای یلمه خندان آق قلا و باینال کلاله

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از بهره برداری مخزن هوائی ۱۰۰ متر مکعبی روستای یلمه خندان شهرستان آق قلا خبر داد و گفت: برای احداث مخزن فوق، اعتباری معادل ۳۴۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان قاسم محمدنژاد، افزود: با توجه به پایان عمر مفید مخزن هوائی موجود روستای یلمه خندان از شهرستان آق قلا و نیز در راستای ذخیره سازی مطلوب آب شرب روستا، مخزن هوائی ۱۰۰ مترمکعبی احداث و وارد مدار شد .

به گفته وی، افزایش فشار آب در نقاط مصرف و نیز ذخیره سازی مطلوب جهت سرویس دهی در زمان پیک ساعت مصرف از اهداف احداث مخزن هوایی بود.

محمدنژاد در ادامه بهره برداری از مخزن هوائی ۱۰۰ متر مکعبی روستای باینال شهرستان کلاله را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و اضافه کرد: با توجه به پایان عمر مفید مخزن فلزی هوائی موجود روستای باینال شهرستان کلاله، این مخزن با هدف ذخیره سازی مطلوب آب شرب در روستا، احداث و وارد مدار شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اضافه کرد : برای احداث مخزن فوق اعتباری معادل ۳۵۶۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی در خاتمه تعداد روستاهای بهره مند امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا را ۷۵ روستا اعلام کرد و گفت: ۲۴۱۹۵ مشترک با ۸۹۳۶۳ نفر جمیعت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات