مشکلات ترافیکی شهر رفع می‌شود

مشکلات ترافیکی شهر رفع می‌شود

شهردار اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی شهر با وجود مشکلات اقتصادی پیشرفت خوبی داشته است و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها مشکلات ترافیکی شهر را کاهش دهد.
قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه_یازدهم خردادماه ۹۸ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تشکر ازحضور پر شور مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: آرزوی مردم پیروزی ملت فلسطین و استقرار نظم و آرامش در سرزمین فلسطین است و امیدواریم که این آرزوی به حق مسلمانان تحقق پیدا کند.

وی افزود: روز گذشته حمل و نقل عمومی شهر و پارکینگ‌های متعلق به شهرداری در محدوده محل‌های راهپیمایی به صورت رایگان در خدمت مردم و نمازگزاران قدس بود و شهرداری به خوبی توانست رفت و آمد را برای مردم تسهیل کند و رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی، پروژه‌های عمرانی شهر در حال پیشرفت است و پروژه‌های در دست اقدام در شهر اصفهان می‌تواند به خوبی خدمت‌رسانی به خصوص در حوزه‌های حمل و نقل عمومی را آسان کند.

نوروزی تاکید کرد: از جمله پروژه‌های که برای کمک به ترافیک خیابان ارتش مدنظر قرار دارد، احداث خیابانی به موازات خیابان ارتش برای کمک به کاهش مشکلات ترافیکی مردم منطقه است و امیدواریم این پروژه‌های عمرانی مشکلات ترافیکی را رفع کند.

وی با اشاره به بازدید از منطقه دو شهرداری اصفهان، عنوان کرد: روز پنج‌شنبه هفته گذشته بازدیدی از منطقه دو شهرداری اصفهان داشتیم که در این بازدید با کارکنان این منطقه و مردمی که مراجعه کردده بودند صحبت و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌ای که برای انتقال موزاییک‌سازانی که در منطقه دو شهرداری اصفهان و در فضایی ۱۸ هکتاری کنار نهر شمش آباد در نظر گرفته شده به زودی اجرایی شود و قطعا اجرای این کار می‌تواند شرایط نامساعد جوی آنجا را تغییر بدهد البته در این راستا باید مردم و صاحبان کارگاهان این منطقه همکاری لازم را داشته باشند تا عملیات با سرعت بیشتری انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات