مشکلات پسماند روزبازارهای منطقه سه قزوین بررسی شد

مشکلات پسماند روزبازارهای منطقه سه قزوین بررسی شد

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ مردانی در جلسه ساماندهی روزبازارهای منطقه سه قزوین گفت: جمع‌آوری پسماندهای دست‌فروشان قسمت میوه و تره‌بار از مشکلات مهم در روزبازارها هست که باید تصمیمات لازم اتخاذ شود.

این مسئول با بیان اینکه زباله زیادی از سوی دست‌فروشان قسمت میوه و تره‌بار بعد از پایان کار انباشته می‌شود، گفت: در پایان فعالیت روزبازارها کارگران زیادی در شب برای جمع آوری زباله‌ها مستقر می‌شوند و این موضوع هزینه‌بر است.

مردانی بیان کرد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد تا زباله‌های کمتری در روزبازارها  به ویژه در قسمت میوه و تره‌بار تولید شود و دست فروشان همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای کاهش و نظم دهی زباله ها قرار شده در مرحله اول کیسه‌های زباله به دستفروشان تحویل داده شود.

وی همچنین به ساماندهی دست‌فروشان روزبازارها با ارائه کارت شناسایی اشاره و بیان کرد: ارائه کارت شناسایی به دست فروشان روزبازارها باعث می‌شود که  نظارت بیشتری برای حل معضلات، بی‌نظمی‌ها و تخلفات احتمالی صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه؛ معاون بهره‌برداری و اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، رئیس ایستگاه خدمات شهری شماره ۵ و ۶ پسماند، معاون اجرایی سازمان پسماند شهرداری قزوین، روسای نواحی مهدیه و مینودر و معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری قزوین حضور داشتند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات