دهیاران می توانند در امور عمرانی از نظر کارشناسان شهرداری کمک بگیرند

مدیرعامل سازمان اجراییات و امور انتظامی شهرداری کرمان:

دهیاران می توانند در امور عمرانی از نظر کارشناسان شهرداری کمک بگیرند

مدیرعامل سازمان اجراییات و امور انتظامی شهرداری کرمان گفت: دهیاران روستاهای اطراف شهر کرمان می توانند در اداره روستا و امور عمرانی آن، از نظر کارشناسان شهرداری کرمان و کمک آنان بهره بگیرند.
به گزارش کرمان آنلاین محمدرضا عسکری در جلسه ای که با حضور دهیاران روستاهای اطراف شهر کرمان برگزار شد؛ گفت: ساماندهی سیما و منظر شهری در دهیاری ها و به خصوص در مکان‌هایی که در معرض دید و مرز مشترک شهری و روستایی است، حائز اهمیت بوده بنابراین از دهیاران می خواهیم به ساماندهی تابلوهای این مناطق توجه کنند.

وی افزود: جمع آوری به موقع زباله ها و خاک و نخاله های ساختمانی بسیار مهم است چرا که تبعات کم کاری دراین زمینه به شهر نیز سرایت می کند؛ بنابراین ازدهیاران می خواهیم در این موارد دقت بیشتری داشته باشند.

مدیر عامل سازمان اجراییات و امورا نتظامی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: دهیاران می توانند در اجرای امور عمرانی از جمله جدول گذاری، ایجاد و اصلاح تقاطع های مشترک شهری و روستایی، از نظر و همکاری کارشناسان شهرداری کرمان بهره بگیرند.
وی گفت: برای تسهیل امور و هماهنگی برای اقدامات مشترک، ایجاد دبیرخانه مشترک بین دهیاری ها و شهرداری کرمان می تواند راهگشا باشد که به زودی این دبیرخانه مشترک راه اندازی می شود.
وی همچنین در خصوص مشکلات مشترک مانند سگ های ولگرد یادآور شد: با توجه به اینکه سگهای ولگرد در شب از حاشیه به مرکز شهر می آیند یکی از راههای بررسی این مشکل، شناسایی کانون های تجمع و محل اختفای آنان در مناطق حاشیه به خصوص روستاهای اطراف است که دراین رابطه از دهیاری ها می‌خواهیم با ما همکاری کنند.
مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات