با پیگیری های شهردار اراک پروژه شریعتی به بهره برداری رسید

با پیگیری های شهردار اراک پروژه شریعتی به بهره برداری رسید

پیمان رشیدی رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک ، در صحن علنی شورا با اشاره به بازدید این کمیسیون از کوی هجرت، حمید و غدیر تصریح کرد: متاسفانه شهرداری مصوبات کمیسیون را جدی نمی گیرد و حتی در خصوص ایجاد خط اتوبوس و ایستگاه در خیابان ۳۰ متری کوی حمید اعلام داشته به دلیل خاکی بودن بلوار و بن بست بودن بلوار خیابان ۳۰ متری امکان سرویس دهی و ایجاد خط اتوبوس وجود ندارد در حالی که کمیسیون در بازدید یک سال گذشته خود تذکرات لازم را مطرح کرد.
پیمان رشیدی افزود: در بازدید سال گذشته تاکید شد که این منطقه آسفالت شود شهرداری اعلام کرد که قیر در اختیار ندارد، پس از تامین قیر ماشین در اختیار نداشتند، پس از آن زمستان، شب عید و سیل و ... فرا رسید و تاکنون این تاکید و ضرورت اجرایی نشده است و شهرداری باید موضوعات را جدی بگیرد.
وی بیان کرد: دوشنبه هفته جاری مجددا از این منطقه بازدید انجام خواهد گرفت، اما با توجه به انجام نشدن مطالبات مردم با چه رویی بازدید انجام دهیم حتما شهردار در این بازدید کمیسیون را همراهی کند.
رشیدی ضمن تشکر از مهندس شفیعی در ارتباط با تسهیل در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شریعتی، اظهار داشت: تا قبل از حضور مهندس شفیعی روند اجرای پروژه بسیار کند بود و مسائل حاشیه ای بسیاری وجود داشت ،اما با پیگیری های ایشان در موعد مشخص فاز اول پروژه بهره برداری شد که جای تقدیر داد،لذا در همین راستا امیدواریم مابقی مسیرهای پروژه نیز به موقع انجام شود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات