یک دستگاه حفاری غیر مجاز با اخذ دستور قضایی در شهرری توقیف شد

مدیر امور منابع آب شهرستان ری از توقیف یک دستگاه حفاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حمیدرضا حسینی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد حقوقی و گشت و بازرسی یک دستگاه حفاری ضربه ای با دستور قضایی در محدوده روستای کل حصار توقیف و با این اقدام از حفر چاه غیر مجاز جلوگیری گردید.

وی افزود: در راستای صیانت و حفاظت از منبع آب های زیرزمینی و با توجه به ممنوعه بودن دشت و بحران منابع آبی و همچنین جلوگیری از هدر رفت سفره های زیرزمینی و حفر چاه غیر مجاز در حریم چاه های مجاز، واحد گشت و بازرسی به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض کشف هر گونه اقدام غیر مجاز در حوزه عملکرد با همکاری واحد حقوقی و دستور قضایی فورا اقدامات لازم جهت رفع آن صورت می گیرد.

مدیر امور منابع آب شهرستان ری یادآور شد: دستگاه های حفاری مجاز دارای  مجوز های لازم و شناسنامه معتبر هستند و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی تردد هرگونه دستگاه حفاری بدون کارت شناسایی ممنوع بوده و عوامل انتظامی نسبت به توقیف آن اقدام خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان ری به عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هر گونه تخلف و سو استفاده از منابع سطحی و زیرزمینی برخورد جدی و قانونی می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات