واکنش سریع آتش نشانان مانع بروز فاجعه حریق پمپ بنزین مرزداران شد

واکنش سریع آتش نشانان مانع بروز فاجعه حریق پمپ بنزین مرزداران شد

به گزارش شهریار به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز، عصر امروز با گزارش وقوع آتش سوزی در جایگاه پمپ بنزین در مرزداران و احتمال حتمی گسترش حریق، تیم های عملیات اطفاء حریق ایستگاه ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
محمد قلیزاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره گفت: یک دستگاه تانکر ۱۲ هزار لیتری حامل بنزین سوپر که در جایگاه مربوطه در حال تخلیه بنزین به مخزن زیر زمینی بود،  از قسمت جعبه تخلیه دچار حریق شد که کارگران پمپ بنزین با مشاهده صحنه حریق با استفاده از کپسول های آتش نشانی اقدام به اطفاء کردند.
وی افزود: پس از اعلام وقوع این حریق تیم عملیاتی سازمان آتش نشانی به محل حادثه  اعزام و در یک عملیات اجرایی واکنش سریع، این آتش سوزی را به سرعت مهار و از بروز فاجعه حریق پیشگیری کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه آموزش ایمنی برای کارکنان چنین محیط های خطرناکی قبلا انجام گرفته است افزود: مسولان جایگاه سوخت بایستی به امر ایمنی توجه ویژه ای داشته و ارتقاء سطح ایمنی و آموزش را در اولویت کاری قرار دهند که لحظه ای غفلت یک عمر پشیمانی می‌تواند به دنبال داشته باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات