بازدید ایمنی۳۰ مسجد و تکیه از ابتدای ماه رمضان توسط آتش نشانی انجام شد

بازدید ایمنی۳۰ مسجد و تکیه از ابتدای ماه رمضان توسط آتش نشانی انجام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری گفت: این سازمان با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل تدابیر لازم برای بررسی ایمنی شهر و شهروندان در مساجد و تکایا در ایام ماه مبارک رمضان اندیشیده است .

وی افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی با تهیه لیست های ایمنی، در تکایا و مساجد شهر مستقر شدند تا مباحث ایمنی را کنترل کنند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هیات امنا نقش بسیار مهمی در تامین ایمنی این اماکن دارند و کارشناسان این سازمان ضمن حضور در مساجد و تکایا با آشنا کردن مسئولان اماکن مذهبی با خطرات احتمالی، بر رعایت ایمنی تاکید کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اظهار داشت: سازمان آتش نشانی آمادگی ارائه مشاوره و بازدید ایمنی از تکایا، حسینیه ها و مساجد، در صورت اعلام هیات‌های مذهبی، را دارد.

وی در ادامه به بررسی ایمنی آشپزخانه ها، سیستم های دودکش، تهویه و سیستم برق این اماکن توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی خبر داد و تاکید کرد: سیم کشی های برق در مساجد و تکایا از پتانسیل بسیار بالایی برای حادثه ساز شدن برخوردار است که باید به این موضوع توجه شود.

منتظری یادآور شد: در بازدیدهای انجام شده خاموش کننده های دستی موجود و درب های ورود و خروج مورد بازدید قرار گرفت و در صورت مشاهده هر گونه نقص تذکرات لازم داده شد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات