موافقت شورای شهر کرمان با استعفای علی بهرامی و زهرا ایرانمنش

موافقت شورای شهر کرمان با استعفای علی بهرامی و زهرا ایرانمنش

در نشست عمومی این هفته‌ی شورای اسلامی شهر کرمان،علی بهرامی نائب رئیس شورا و زهرا ایرانمنش رئیس کمیسیون فرهنگی با رای موافق اعضا از شورای اسلامی شهر کرمان خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات همگان گفت: هر چند قلبا با استعفای این دو عضو از اعضای شورا، به دلیل همکاری و همراهی خوب و پتانسیل و ظرفیت نیروی جوان آقای بهرامی و هم تجربه چندین ساله‌ی خانم ایرانمنش در شورا، موافق نیستیم ولی به دلیل اینکه قصد خدمت در عرصه‌های بزرگ‌تر را برای مردم استان‌مان دارند، برای آنها آرزوی موفقیت و توفیق خدمت را داریم.

محمد فرشاد همچنین به آقای حسن‌زاده عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمان به جای رییس کمیسیون بهداشت، خیر مقدم گفته و از همکاری‌ها و همراهی‌های خانم ماه بانو معصوم زاده عضو مستعفی شورای اسلامی شهر کرمان در مدتی که با این شورا بودند، تشکر کرد و گفت: برای هر دو آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

وی افزود: آقای احمد حسن‌زاده عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر کرمان بعد از استعفای خانم ماه بانو معصوم زاده، با ادای سوگند و  تایید در فرمانداری و نیز سوگند در شورای اسلامی شهر، به عنوان عضو اصلی این شورا معرفی می‌شوند.

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای شهر کرمان نیز با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات شهروندان گفت: با ۱۶ سال سابقه کار در شورای اسلامی شهر، فکر می‌کنم که باید این عرصه را به جوان‌ترها واگذار کرد و برای پیگیری امورات مردم در حوزه‌های گسترده تر و بیشتر به عرصه‌ای با اختیارات بیشتر ورود کرد.

زهرا ایرانمنش با بیان اینکه از تمامی شهرداران و شورای ادوار مختلف به دلیل تلاش برای خدمت به مردم و همکاری تشکر می کنم، افزود: از شهرداری این دوره و تیم جدیدی که کار را در این مدت شروع کرده‌اند و فعالیت‌های خوبی که انجام داده‌اند و نیز شورای پنجم که بدون تنش و به خصوص با درایت و سعه‌ی صدر ریاست شورا جناب آقای فرشاد، جلسات را پیش بردند سپاسگزارم.

ایرانمنش تصریح کرد: همچنین از معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان به طور خاص تشکر می کنم که علیرغم اینکه فکر می‌کردیم مردم کرمان مردم افسرده و دلمرده‌ای شده اند؛ با برنامه‌های خوبی که در این مدت شهرداری اجرا کردند، شادی و نشاط را به میان مردم آورده ونشان دادند که اگر برنامه های خوب و مورد علاقه مردم اجرا شود، با استقبال مواجه می شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مصوبات این کمیسیون در این دوره‌ی شورا اجرایی شد و خرسندم که از این به بعد هم با ورود آقای حسن زاده به شورا که آموزش و پرورشی بوده و فرهنگی هستند، حتما پیگیری خواهند شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات با بیان اینکه فکر می‌کنم وضعیت شهر کرمان با توجه به آنچه که دارد، وضعیت شایسته و در خور شانی نیست، گفت: از ابتدای ورودم به شورا با قصد توسعه و بهتر شدن اوضاع شهرم کرمان، تمامی تلاش خود را به کار گرفتم و با همکاری همه‌ی اعضای شورا که حتی اگر مخالف فکری هم بودند، با منطق و در نظر گرفتن منافع مردم، امورات را پیش بردیم.

علی بهرامی خاطرنشان کرد: تشکیل کمیسیون گردشگری شهر، لزوم ارزیابی تاثیرات فرهنگی اجتماعی پروژه‌های شهر، افزایش بودجه فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان که قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست و ... از جمله مصوبات خوب این دوره‌ی شورای شهر و شهرداری است و انصافا شورای اسلامی این دوره، سنگ تمام گذاشته و با همت و تلاش به مردم خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم دیگر پیگیری موضوعات دیگری که دغدغه‌ی ذهنی من برای پیشرفت و توسعه شهر کرمان است، در شورای شهر امکان پذیر نیست بنابراین برای ورود به عرصه‌ی دیگری که اختیارات بیشتری را برای پیشرفت شهرم دارد؛ انتخاب کردم.

وی گفت: خوشحال هستم که شورای فعلی شهر، شورایی فرهیخته و با دریات است که امور را با قدرت پیگیری کرده وپیش می‌برند.

گفتنی است با استعفای علی بهرامی با ۸ رای موافق و دو رای مخالف و زهرا ایرانمنش با ۶ رای موافق و ۴ مخالف ، موافقت شد.

لازم به ذکر است با انصراف بهرامی و ایرانمنش از ادامه عضویت در شورای شهر کرمان که به منظور شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، زهرا لری و فتح الله مویدی اعضای علی البدل شورای شهر صورت موافقت، به این مجموعه اضافه خواهند شد.

شایان ذکر است لری و مویدی پیش از این نیز سابقه حضور در شورای اسلامی شهر کرمان را در کارنامه خود دارند.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید estefadarshora.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات