هزینه تامین و نگهداری تاسیسات آبرسانی گنبدکاووس در اردیبهشت بالغ بر ۵۱۲ میلیون ریال بود

هزینه تامین و نگهداری تاسیسات آبرسانی گنبدکاووس در اردیبهشت بالغ بر ۵۱۲ میلیون ریال بود

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامورآب و فاضلاب روستایی گنبدکاووس هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی این شهرستان در اردیبهشت ماه امسال را بالغ بر ۵۱۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این مدت ۱۴۸مورد شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع رفع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن فدایی، افزود: رفع شکستگی ۱۴۸ مورد شبکه توزیع و خط انتقال نزدیک به ۹۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

وی به تعویض ۲دستگاه پمپ شناور و ترمیم ۴ باب مخزن هوایی اشاره کرد و گفت: برای این اقدام ۳۷۵ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی گنبدکاووس تعمیرتابلو برق، اینورتر و ترمیم اتاقک سرچاهی را از اقدامات این امور در ماه گذشته برشمرد و اضافه کرد: هزینه این فعالیت ها ۴۲ میلیون ریال بوده است.

وی به انجام ۸۶۸۰ مورد آزمون کلرسنجی و ۱۹۵ مورد آزمون میکروبی اشاره کرد و گفت: برای ارائه آب شرب سالم و بهداشتی در این مدت ۴ مورد سرویس و تعمیر دستگاه های کلرزنی انجام شده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه شهرستان گنبد کاووس ۱۳۵روستا را تحت پوشش دارد، افزود: ۳۸۸۲۲ خانوار با۱۴۵۰۲۴ نفر روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات