دیدار مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با رییس مجمع نمایندگان استان در خانه ملت

دیدار مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با رییس مجمع نمایندگان استان در خانه ملت


دیدار مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با رییس مجمع نمایندگان استان در خانه ملت

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی سازمان با رییس مجمع نمایندگان استان در خانه ملت دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی، رییس مجمع نمایندگان استان در این نشست با اشاره به ضرورت آگاه سازی مردم نسبت به عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارائه خدمات تخصصی به آنها  اظهار کرد: این سازمان  بزرگترین تشکل مردم نهاد کشور است که در حوزه های تخصصی خدمات ارزنده ای ارائه داده است.
سیده حمیده زرآبادی با تاکید بر این مطلب که خدمات ارایه شده از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان انکار ناپذیر است و این سازمان کارنامه موفقی دارد، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین از سازمانهای برجسته کشور محسوب می شود و باید از ظرفیت های موجود در این سازمان در حوزه های مختلف به خوبی بهره گرفته شود.
وی با بیان این که برای بهره گیری ازظرفیت های سازمان نظام مهندسی ساختمان نیازمند نقشه راهبردی هستیم، خاطرنشان کرد: با اصلاح قوانین و برنامه ریزی های مدون می توان به نتایج بهتری دست یافت.
نماینده قزوین،  آبیک و البرز با بیان این که درزمینه حل مشکلات تعرفه ای، ارتقاکیفیت خدمات ونظام مند شدن سازمان نظام مهندسی ساختمان با این سازمان تعامل لازم را خواهیم داشت، عنوان کرد: برای تسهیل کارها، تثبیت طرح ها و انعقاد تفاهم نامه های فرهنگی با دستگاه های اجرایی پیگیری های لازم را انجام می دهم و امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
رییس سازمان نیز در این دیدار با اشاره به دغدغه های موجود استان در حوزه مباحث فرهنگی اظهار کرد: قزوین اگرچه ظرفیت زیادی در حوزه های فرهنگی دارد و فرهیختگان زیادی را پرورش داده است ولی همچنان از فقدان یک مجموعه فرهنگی و تالاری برای فعالیت های فرهنگی رنج می برد.
سید کاظم مجابی اضافه کرد: یکی از مهمترین رویدادهای سالانه سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزاری جشن روز مهندس هست که متاسفانه سال گذشته به دلیل محدویت فضا و نداشتن سالن اجتماعات مناسب در شهر از برگزاری آن صرف نظر کردیم.
وی با بیان این مطلب که سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با راه اندازی کمیسیون فرهنگی در صدد ارائه خدمات مطلوب فرهنگی به شهروندان است، گفت: متاسفانه در این شهر بستر ارایه خدمات فرهنگی بصورت کامل مهیا نیست.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات