ورودی های شهر ارومیه جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان ساماندهی شد

ورودی های شهر ارومیه جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان ساماندهی شد

شهردار ارومیه گفت: ورودی های شهر ارومیه جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان ساماندهی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان را بهترین بستر برای جذب گردشگر دانست و عنوان کرد:  ارومیه۲۰۲۰«ارومیه شهر ایده ال برای گردشگری» نکته و قدرت  بارز و مهم برای معرفی شهر است که قطعا برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان  بهترین  بستر و ابزار برای معرفی ارومیه و تحقق شعار ۲۰۲۰ و جذب گردشگر  است.

وی بیان کرد: جهت استقبال شهر ارومیه برای برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال باید ارومیه هم از نظر زیر ساختی و هم ازنظر نرم افزاری به جهانیان  معرفی  می شد .

شهردار ارومیه عنوان کرد: فضای شهر ارومیه به ویژه ورودی های شهر جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال و معرفی ارومیه به جهانیان و توسعه صنعت گرشگری آماده شده است.

وی با اشاره به ساماندهی ورودی های شهر ارومیه جهت استقبال از مسابقات اظهار کرد: تعریض و ساماندهی ورودی و خروجی بزرگراه  بسیج  واقع در جاده سلماس در بیش از ۵/۲ کیلومترطول و تعریض باند با میانگین عرض ۱۲ متر در حال تکمیل شدن است.

شهردار ارومیه با اشاره به احداث پیاده رو با عرض ۵الی ۷متر در این بزرگراه،  گفت: احداث پیاده رو شامل اجرای عملیات های خاکبرداری، خاکریزی، لایه رو سازی (زیر اساس، اساس و آسفالت )، جدول گذاری، پیاده رو سازی و جابه جایی تاسیسات (تیرهای برق، شبکه آب ، شبکه مخابرات ) است.

وی عنوان کرد:  بلوار ساوالان نیز به طول ۱۵۰۰ متر و عرض متوسط ۴ متر ساماندهی شده است.

شهردار ارومیه اظهارکرد: عملیات ساماندهی و زیبا سازی در سایر ورودی ها چون برداشت آسفالت معیوب توسط دستگاه ویتکن (آسفالت تراش)  و آسفالت جدید در پل سوم خرداد ، تقاطع ابوذر و میدان آزادی  اجرا شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات