تمهیدات شهرداری سنندج برای رفاه حال زیارت کنندگان اهل قبور در دوشنبه آخر ماه مبارک رمضان در سنندج

تمهیدات شهرداری سنندج برای رفاه حال زیارت کنندگان اهل قبور در دوشنبه آخر ماه مبارک رمضان در سنندج

در راستای رفاه  حال زیارت کنندگان اهل قبور ۵۴دستگاه اتوبوس، تاکسی، ون و مینی بوس جهت جابجایی شهروندان به آرامستان بهشت محمدی در دوشنبه آخرماه مبارک  رمضان  اختصاص یافته است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: تمهیدات ویژه جهت خدمت رسانی به زیارت کنندگان اهل قبوردر دوشنبه آخر رمضان  صورت گرفته است.

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج عنوان کرد: هرساله در روزهای پایانی منتهی به عیدفطر شاهد حضور شهروندان در آرامستان بهشت محمدی هستیم که همین امر باعث افزایش ترافیک در این مسیر خواهد شد.

توفیق سرفراز گفت: با توجه به اینکه آخرین دوشنبه ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از شهروندان به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نموده جلساتی با سازمان حمل و نقل بار و مسافر در راستای خدمت رسانی به شهروندان برگزار شد.

وی اظهار داشت: درب های ورودی آرامستان بهشت محمدی از ساعات اولیه ظهردوشنبه  بسته شده و از عبور و مرور خودروهای شخصی به داخل محوطه آرامستان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان حمل ونقل بارومسافر شهرداری سنندج اعلام کرد: تعداد ۵۴ دستگاه اتوبوس، تاکسی، ون و مینی بوس برای خدمت رسانی به زائران اهل قبور و با هدف کاهش بار ترافیکی و سهولت در عبور و مرور وسائط نقلیه اختصاص داده شده است.

مهندس جمشید نژادافزود: ازاین تعداد ۲۰ دستگاه تاکسی و ۲ دستگاه ون در داخل محوطه به صورت رایگان اقدام به جابجایی  شهروندان خواهند نمود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس در میدان انقلاب نیز مستقر و اقدام به انتقال شهروندان به سمت آرامستان بهشت محمدی می نمایند.

وی بیان کرد: دو دستگاه مینی بوس نیز در داخل محوطه بهشت محمدی مراجعه کنندگان را جابجا خواهد نمود.

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج هم گفت: یک اکیپ آتش نشانی نیز در داخل محوطه آرامستان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی مستقر خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات