احداث باند کندرو در کمربندی جنوبی / احداث دور برگردان پروانه ای در بلوار کشاورز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مهدی کرمی شهردار منطقه سه در گفت و گویی به فعالیت های صورت گرفته در این منطقه در راستای ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرده و اظهار داشت: ایجاد جاده سلامت و دوچرخه سوار در کمربندی جنوبی برای عبور عابرین پیاده در جهت توجه به سلامت شهر؛ سلامت شهروندان و احداث باند کندرو در این کمربندی در راستای روان سازی ترافیک در حال اجراست.

وی افزود: پروژه احداث دوربرگردان پروانه ای در انتهای بلوار کشاورز در راستای ساماندهی ورودی جنوبی شهر ساری و سهولت عبور ومرور و نیز کاهش خطرات احتمالی و روان سازی ترافیک از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه سه بوده که مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کرمی هدایت آب های سطحی در نقاط مختلف منطقه سه شهری و به ویژه محلات الحاقی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این راستا احداث کانال های هدایت و جمع آوری آب های سطحی در بلوار کشاورز و سایر خیابان ها و کوچه های سطح منطقه و رودخانه اسبیورد در حال انجام است.

این مسئول به آسفالت و بهسازی معابر اشاره کرده و افزود: آسفالت خیابان شهید چمران و کوچه های منشعب ، کوچه شهید مدد احمدی در بلوار کشاورز ، مسیر اصلی بلوار کشاورز ، کوچه فردوس ۱۷ ، کشاورز ۱۹ و کوچه گلستان ۲۴ در اسبیورد در راستای ارائه خدمات به شهروندان عملیاتی شد.

کرمی ، احداث بازار رضوی در بلوار کشاورز را از دیگر پروژه های این منطقه در جهت رفاه حال شهروندان برشمرد و افزود: راه اندازی این بازار نقش موثری در سهولت دسترسی برای تامین مایحتاج روزانه شهروندان منطقه سه خواهد داشت.

شهردار منطقه سه در پایان با قدردانی از همراهی و مشارکت همشهریان در اجرای پروژه های عمرانی با شهرداری این منطقه تصریح کرد: ارائه مستمر خدمات شهری واجرای پروژه های عمرانی در مناطق الحاقی در جهت توزیع متوازن خدمات همواره در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات