معاون عمرانی وزیر کشور: حکم انتصاب جمال الدین عزیزی بندر آبادی شهردار جدید یزد از سوی وزیر کشور امضا شد

معاون عمرانی وزیر کشور: حکم انتصاب جمال الدین عزیزی بندر آبادی شهردار جدید یزد از سوی وزیر کشور امضا شد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور از امضای حکم انتصاب شهردار جدید یزد از سوی وزیر کشور خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی‌نژاد با بیان خبر فوق گفت: دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور حکم انتصاب جمال الدین عزیزی بندر آبادی، شهردار جدید یزد را امضا کرد .

وی افزود: بر اساس تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور صورت می‌گیرد .

متن حکم دکتر رحمانی فضلی در خصوص انتصاب جمال الدین عزیزی بندر آبادی به این شرح است :

"در اجرای تبصره ( ۳) ذیل بند یک ماده ( ۸۰ ) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵.۳.۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر یزد و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جناب‌عالی را به سمت شهردار یزد منصوب می‌کنم .

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد .

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسوولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد . "

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات