دعوت مدیر پارک کوهستانی دراک از شهروندان برای شرکت در «جشنواره عکس کوه راز»

دعوت مدیر پارک کوهستانی دراک از شهروندان برای شرکت در «جشنواره عکس کوه راز»


مدیر پارک کوهستانی دراک با اعلام اینکه علاقه‌مندان تا پایان خردادماه فرصت دارند آثار خود را برای نخستین جشنواره عکس کوه راز ارسال کنند، از شهروندان دعوت کرد در این جشنواره شرکت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، عبدالحمید اسدپور با دعوت از عموم مردم اعم از عکاسان حرفه‌ای و موبایلی، یادآور شد: وجود گونه‌های ناب گیاهی و جانوری و همچنین مناظر زیبا در این پارک، فضایی بسیار دلچسب را برای شهروندان و گردشگران فراهم کرده است که به‌ویژه در فصل بهار می‌تواند به عنوان یکی از سوژه‌های عکاسان و هنرمندان نیز انتخاب شود.
وی ضمن معرفی بوستان کوهستانی دراک گفت: این بوستان با مساحت کل حدود یک هزار و ۱۵۰ هکتار، در دامنه‌های غربی ارتفاعات کوه دراک در شمال غرب شیراز و در حاشیه ضلع جنوبی بزرگراه حسینی‌الهاشمی واقع است.
مدیر پارک کوهستانی دراک افزود: بوستان دراک که عملیات تکمیل آن توسط شهرداری شیراز در حال انجام آن است، مجموعه‌ای چند بُعدی محسوب می‌شود و هم‌اکنون در حوزه‌های مختلفی در دست بهره‌برداری است.
به گفته‌ی وی، بوستان بزرگ دراک از نظر وسعت، در سطح جهان رتبه‌ی ششم را به خود اختصاص داده است.
روش ارسال آثار برای جشنواره عکس دراک
جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک با عنوان «کوه راز» و با هدف معرفی و نمایش زیبایی‌های پارک کوهستانی و همچنین حمایت از فرهنگ حفاظت از محیط زیست و بهره‌وری صحیح از آن، از اول خردادماه ۹۸ آغاز و تا پایان خردادماه سال جاری ادامه خواهد یافت.
بنا بر اعلام مدیر پارک کوهستانی دراک، تمامی شهروندان و همچنین مسافران و گردشگران می‌توانند با عکس‌برداری از نقاط دلخواه در محدوده‌ی پارک کوهستانی دراک شیراز در دو بخش عکس‌های موبایلی و حرفه‌ای، آثار خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست الکترونیک derak.mountain@gmail.com ارائه و در این جشنواره شرکت کنند.
به گفته‌ی این مقام مسوول، شرکت در جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک، برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
آثار ارائه شده در پایان این جشنواره توسط کمیته داوران حرفه‌ای قضاوت شده و با اهدای لوح تقدیر و جایزه، از صاحبان بهترین عکس‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.
بنا بر اعلام وی، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به مدیریت پارک کوهستانی دراک مراجعه و یا از سایت شهرداری شیراز بازدید کنند. همچنین امکان دریافت جزئیات شرایط و آیین‌نامه اجرایی جشنواره از طریق فضای مجازی با ارسال پیام به شماره تلفن ۰۹۹۰۱۳۸۶۷۶۵ نیز فراهم شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات