لکه گیری  و ترمیم آسفالت معابر مناطق بافت تاریخی و دو شهرداری اراک

لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر مناطق بافت تاریخی و دو شهرداری اراک

جعفرپور سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بیان کرد:عملیات لکه گیری آسفالت سطح شهر اراک توسط عوامل این سازمان در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه بهسازی،ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی شهروندان میباشد، افزود: در این راستا برای جلب رضایت شهروندان تمامی خیابان ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را با اولویت بندی لکه گیری و آسفالت می شوند.
وی با بیان اینکه رعایت استاندارد ها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد،تصریح کرد:با توجه به وضعیت نامناسب قسمت هایی از آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر،اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابر بر اساس اولویت در حال انجام می باشد.
جعفرپور هدف از این گونه اقدامات و فعالیت ها را بهسازی فضاها و زیرساخت های شهری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان دانست و تاکید کرد: اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت کمربندی جنوبی اراک ،اجرای عملیات اصلاح و آسفالت ریزی لاین کندرو تقاطع غیر همسطح شریعتی ،بهسازی و ترمیم آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی شهروندان است، به همین منظور سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک برای کسب رضایت شهروندان، لکه گیری و آسفالت معابر و خیابان ها را بر اساس اولویت در دستور کار خود قرار داده و این امر با جدیت دنبال می شود.
لازم به ذکر است،عملیات اصلاح و آسفالت ریزی لاین کندرو تقاطع غیرهمسطح شریعتی انجام شده است .

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات