درجه ۱۳ شهرداری کشور ارتقاء یافت

درجه ۱۳ شهرداری کشور ارتقاء یافت

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقاء درجه ۱۳ شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسین رجب صلاحی با بیان خبر فوق گفت: در استان کردستان درجه شهرداری های دهگلان به ۶،‌ سروآباد به ۴، کانی دینار به ۴، برده رشه به ۳،‌ شویشه به ۳، اورامان تخت به۳ و بلبان آباد به ۲ ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان اصفهان درجه شهرداری دولت آباد به ۸ ارتقا پیدا کرد.

وی اضافه کرد: در استان فارس درجه شهرداری سلطان شهر به ۲ و میان شهر به ۳ ارتقاء یافت.

رجب صلاحی گفت: در استان کرمان درجه شهرداری منوجان به ۶ و گنبکی به ۳ ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی درجه شهرداری مرگنلر به ۳ ارتقاء پیدا کرد.

رجب صلاحی در ادامه افزود: درجه بندی شهرداری ها باعث می شود ساختار تشکیلاتی شهرداریها به تبع ابلاغ درجه جدید، تغییر یابد.

وی همچنین یادآور شد: مدارک و مستندات درجه بندی شهرداری های مذکور در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و ارتقاء درجه شهرداری های مذکور تصویب شد.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص ارتقاء درجه شهرداریها گفت: ارتقاء درجه شهرداری های ذکر شده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

رجب صلاحی در پایان متذکر شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات