تمدید فراخوان "نقوش ماندگار شهری"تا  ۲۳ خردادماه

تمدید فراخوان "نقوش ماندگار شهری"تا ۲۳ خردادماه

تمدید فراخوان "نقوش ماندگار شهری"تا  ۲۳ خردادماه

با توجه به استقبال و مشارکت هنرمندان، فراخوان "نقوش ماندگار شهری" دیوارنگاری ماندگار در شهر مشهد تا ۲۳ خرداد ماه جاری تمدید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، با توجه به اینکه شهرها بستر و محیط زندگی انسان هستند، باید به نیازهای روانی شهروندان در آن توجه ویژه شود از این رو شهرداری مشهد اقدام به انتشار فراخوان نقوش ماندگار شهری کرد.
این فراخوان با هدف اجرای آثار هنری نقوش برجسته (دیوارنگاری ماندگار) که می تواند به عنوان عنصری وحدت بخش، با قابلیت های متنوع در جداره های شهری به خصوص در تقاطع ها و جداره پلها، روشی مناسب برای رفع اغتشاش ها به شمار آید، منتشر شد.
طی این فراخوان از هنرمندان دعوت به عمل آمد تا با مراجعه حضوری به دبیرخانه به آدرس کوهسنگی، انتهای خیابان شهید بهشتی، خانه هنرمندان و یا ارسال پستی، آثار خود را حداکثر تا مورخ ۱۸ تیرماه تحویل نمایند که باتوجه به استقبال و مشارکت هنرمندان این تاریخ تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۳ خردادماه تمدید شد.
شایان ذکر است این تاریخ مجدد تمدید نخواهد شد لذا علاقه مندان می توانند نسبت به ارسال اثر خود در زمان تمدید شده اقدام نمایند. همچنین اطلاعات بیشتر، تصاویر و پلان فراخوان در سایت مدیریت امور هنری شهرداری مشهد به آدرس www.art.mashhad.ir اطلاع رسانی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات