توسعه زیرساخت فیبر نوری شهر ‏کرمان در سال جاری

توسعه زیرساخت فیبر نوری شهر ‏کرمان در سال جاری

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان گفت: زیرساخت فیبر نوری شهر ‏کرمان در سال جاری توسعه خواهد یافت.

حیدر هادی زاده در گفت و گو با کرمان آنلاین با اشاره به این که اجرای پروژه فیبر نوری از سال‌های گذشته در شهرداری دنبال می شده است خاطرنشان کرد: با پیگیری های مکرر و انتخاب پیمانکار مناسب، پروژه فیبر نوری در سال گذشته کلید خورد‏ و فاز اول اجرای آن در آذر ماه سال ۹۷ آغاز شد.

وی افزود: فاز اول به طول شش کیلومتر شامل چهار کیلومتر مسیر اصلی و دو کیلومتر انشعابات فرعی اجرایی شده است که در حال حاضر در این مسیر۱۱ مرکز به بستر فیبرنوری متصل شده اند و از این زیرساخت ارتباطی استفاده می کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان با بیان اینکه در حال پیگیری هستیم تا در سال جاری تمام شهر کرمان تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرد؛ تصریح کرد: قرار است در مورد طرح های سرمایه گذاری و پیمانکاری پیشنهادی، در شورای سازمان بحث و تصمیم گیری شده و در نهایت بر اساس طرح مصوب، پروژه فیبرنوری اجرا شود.

وی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری به ترتیب و براساس اولویت های موجود اجرا می‌شود و علاوه بر پوشش دادن‏ مراکز و مناطق شهرداری، پروژه پایش تصویری نیز مدنظر است.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید fibrnori.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات