اخذ سند مالکیت برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود در محدوده قرچک...

مدیر امور منابع آب ورامین گفت: سند مالکیت برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود در محدوده عملکرد این امور به منظور تثبیت مالکیت و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمد داودی" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات صورت گرفته در خصوص اخذ سند مالکیت برای بستر مجاری آبهای سطحی و همچنین در پی تلاش و پیگیری های به عمل آمده توسط کارشناسان آبهای سطحی، پیش سند تک برگی ششدانگ برای بستر بازه ای از رودخانه جاجرود واقع در محدوده پلاک ۵۶ اصلی رحمت آباد شهرستان قرچک به مساحت حدود ۴۳ هکتار اخذ شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جلسات استانی و شهرستانی برگزار شده با دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین پیگیری های مستمر انجام شده توسط امور منابع آب ورامین مقرر است در چارچوب ضوابط و مقررات جاری در خصوص اخذ سند مالکیت برای بستر رودخانه های واقع در در حوزه عملکرد این امور اقدام شود.

مدیر امور منابع آب ورامین تاکید کرد: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر مجاری آب های سطحی اساساً با تثبیت مالکیت دولت به تولیت وزارت نیرو (شرکت آب منطقه ای تهران) هر گونه سوء استفاده احتمالی برای تصرفات بستر و حریم منتفی خواهد شد و امور آب در نقش حاکمیتی خود با هر گونه تخلف و تصرف مطابق با قانون برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند، حتما پیش از انجام معامله استعلام های لازم را از امور منابع آب تهران بزرگ اخذ کنند تا در آینده دچار هیچگونه ضرر و زیان نشوند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات