رفع ۱۰۷ مورد شکستگی شبکه توزیع، خطوط انتقال در اردیبهشت ماه

رفع ۱۰۷ مورد شکستگی شبکه توزیع، خطوط انتقال در اردیبهشت ماه

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامورآب و فاضلاب روستایی آزادشهر به رفع ۱۰۷ مورد شکستگی شبکه توزیع، خطوط انتقال آب در روستاهای این شهرستان در اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: این اقدامات بالغ بر ۶۵ میلیون ریال هزینه داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان علیرضا محمدی ثانی، افزود: در این مدت ۲ دستگاه پمپ و الکتروموتور با اعتباری معادل ۲۲۵ میلیون ریال، هزینه شده است.

وی مرمت و بازسازی خط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای سوسرا، سیدآباد، کوهمیان، نظرچاقلی، وطن، نراب و روستای عطابهلکه را ۱۵ مورد اعلام کرد و گفت: برای این اقدامات بالغ بر ۱۱۱میلیون ریال هزینه صرف شده است.

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان آزادشهر ادامه داد: در ماه گذشته ۱۰ متر تعمیر و راه اندازی فلوتر و تابلوبرق روستاهای مرزبن، عطابهلکه، آقچلی علیا، سبزواریها و پورجان ممی نیز با هدف خدمات رسانی مناسب به مشترکین انجام شده است.

وی از توزیع و مصرف ۶۳۰ کیلوگرم کلر با هدف گندزدایی آب شرب در اردیبهشت ماه خبر داد و اضافه کرد: در این مدت ۴۰ مورد نمونه برداری میکروبی از شبکه توزیع، ۱۹ مورد نمونه برداری از مخزن انجام شده است.

به گفته محمدی، هزینه بهره برداری، کنترل کیفی و مشترکین در ماه گذشته ۴۵۹میلیون ریال بوده است.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که این امور آبفار این شهرستان ۳۸ روستا را تحت پوشش دارد، یادآورشد: ۱۱۵۰۲ مشترک با جمعیتی حدود ۳۸۶۵۴نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات