بازدید مسئول دفتر نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس از پروژه آبرسانی مجتمع صلح آباد و مطرآباد بجستان

بازدید مسئول دفتر نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس از پروژه آبرسانی مجتمع صلح آباد و مطرآباد بجستان

مسئول دفتر نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه آبرسانی مجتمع صلح آباد و مطرآباد بجستان از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار بجستان در بازدید مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و معاون عمرانی فرمانداری بجستان از محل تاسیسات آبرسانی صلح آباد و مطرآباد با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تامین آب شرب روستاییان مطالبی را از آخرین وضعیت و چگونگی اجرای این پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها بیان نمود.

محمدرضا اکبرنیا گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی صلح آباد و مطرآباد شامل  سه باب مخزن ذخیره زمینی بتنی ۱۰۰ متر مکعبی، ۲۴ باب حوضچه شیرآلات، ۳ باب ایستگاه پمپاژ، یک باب اتاق هیدروکلریناتور و همچنین خط انتقال به طول ۶/۱۲ کیلومتر می باشد که با تکمیل این پروژه تعداد ۱۹۰ مشترک از آب شرب بهره مند خواهند شد.

بازدید کنندگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مجموعه امور آب و فاضلاب روستایی بجستان در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت برای روستاییان، خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات